4 thoughts on “Articol Iqads”

  1. Se pare ca la voi e o problema cu fat frumos si ileana :)).

    Felicitari. E concis si atinge toate lucrurile esentiale. Incep sa cred in utilitatea oamenilor dedicati online in agentii.

    Daca ar fii sa carcotesc 😉 … cred ca influenta broadbandului e mai mare si ca nu-i vorba atat de redistributie cat de … posibilitati de expunere mai variate ceea ce CRESTE volumele.

  2. Asa am gandit si eu initial, dar cred ca se vor limita rapid aceste formate. Cred ca Arbo va incepe de anul viitor si vor fi urmatii de restul in decurs de un an sau 2.
    In alte tari, exista recomandarile IAB, bazate pe studii care iti spun sa nu folosesti prea mult formatele rich-media.
    De acord, vor aparea si alte posibilitati pentru publicitate (transmisii TV, jocuri interactive etc).
    Cred ca proprietarii site-urilor vor incepe sa isi protejeze mai bine utilizatorii. Proprietarii au inceput sa investeasca in modul cum arata site-ul. Noile site-uri sunt din ce in ce mai profesionit facute si nu cred ca dupa ce investesti multi bani in asa ceva o sa iti mai doresti un banner imens care sa acopere tot.

  3. 🙂 vorbim de broadband la consumator, deci inclusiv siteurile pot profita de asta, si nu e vorba doar de vizual ci si de proiecte posibile.

    N-as confunda standardizarea cu limitarea tehnica, dimpotriva e mai usor sa dezvolti ajutandu-te de standarde.

    Atentie la cei 20% ca mai e o confuzie avem 5.5 milioane de cuci si 1.2 broadband. dar pe un broadband pot/sunt mai multi cuci, deci penetrarea broadband e cu siguranta mai mare de 20%.

  4. Imi cer scuze Cristi. E greseala mea. Din statisticile ANRC (abia astept noul val) am avea cam 50% conexiuni broadband.
    De acord, pe o conexiune pot/sunt mai multi, dar odata partajata, nu mai este acelasi lucru. Ne place sa spunem broadband, dar la noi specificatiile pentru broadband sunt mai jos decat in afara (la jumatate :)).
    A doua problema este numarul de conexiuni active. Cum conexiunile mobile EDGE, CDMA si 3G sunt considerate broadband, multe din ele sunt inactive (marea majoritate) pentru ca s-au oferit ieftin celulare cu aceste servicii activate dar la care utilizatorii au renuntat repede sau nu le-au folosit niciodata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.