Update Topul site-urilor din Romania

Am reusit sa mai adaugam cateva lucruri utile la aplicatia de pe wall-street.ro:
un top pe ultimele 7 zile care se bazeaza pe insumarea cifrelor zilnice furnizate de catre BRAT, pe durata ultimelor 7 zile. Topul este similar celui oferit de Trafic.ro.
– un top in functie de publisheri si un top in functie de casele de vanzari.
– s-a adaugat si o sectiune de utile unde incercam sa strangem cat mai multe materiale interesante pentru cei preocupati de publicitatea online: un ghid al formatelor, standardele IAB si ghidul DoubleClick pentru optimizarea campaniilor.

Mai sunt in dezvoltare cateva lucruri, sper sa fie gata saptamana viitoare.

Published by

Vlad

Educatia e cea mai buna investitie.

4 thoughts on “Update Topul site-urilor din Romania”

  1. Topul în funcție de case de vânzări este un pic misleading cât timp nu sunt luate în considerare și site-urile care nu sunt în Brat, nu?

  2. Vivi,
    Misleading, cred ca este un cuvant cam puternic. Imprecis este mai potrivit, dar depinde pentru ce il folosesti, mai ales daca doresti sa evaluezi cota de piata a caselor de vanzari. Si daca ar cuprinde toate site-urile, nu ar trebui folosit pentru a evalua cotele de piata.

    In momentul de fata sunt 6-700 de site-uri in in rate-card-urile caselor de vanzari si probabil ca numarul lor depaseste 1000, daca se completeaza si cele care se reprezinta direct. Din astea, 150-200 de site-uri atrag 90% din bugete, iar 40-50 de site-uri atrag 70-80% din bugete. Foarte important e cum monetizezi traficul pe care il ai, e un lucru pe care il intuiesti si tu in analizele tale. Cred ca marea majoritate a site-urilor care scot bani din publicitate sunt deja in studiul SATI.

    Topul nu poate fi decat un punct de plecare pentru evaluarea cotelor de piata si este util pentru a afla de unde se poate cumpara publicitate pe un anumit site.

  3. Ai dreptate, îmi cer scuze. 🙂 Imprecis este mai bine spus È™i până la urmă orice informaÈ›ie este ok cât timp este precizată metodologia.

    Dar fă o comparație cu Harta Publicității, diferențele sunt destul de mari și încă sunt site-uri foarte mari care nu sunt în SATI. MPI-ul înscris în SATI are aproape la fel de mult trafic ca și site-urile din Arbomedia înscrise în SATI, însă în realitate doar jumătate din traficul total al Arbomedia e monitorizat de SATI.

    Anyways, este un start bun, felicitări pentru proiect. Cu cât e mai multă informare în piață cu atât mai bine.

  4. Asta e si ideea aplicatiei, sa adune cat mai multa informatie relevanta. Suntem implicati si in IAB si in BRAT si stim care sunt problemele pietei, de aceea am si alocat resurse pentru o astfel de apicatie.
    Stim ca informare inseamna mai mult decat informatii, de aceea o sa incercam sa sustinem si editorial acest demers.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.