Un singur adserver

Cred ca agentiile si clientii ar beneficia de pe urma folosirii unui adserver unic. S-ar putea realiza limitarile de frecventa si o monitorizare la nivel de industrie. Prin aceste lucruri ar beneficia si intreaga piata.

Odata cu aparitia unor noi jucatori in piata, limitarea de frecventa nu mai este eficienta. O limitare de 5 viziualizari pentru 6 retele diferite inseamna, de fapt, o limitare de 30 de vizualizari. O astfel de problema se poate rezolva usor cu ajutorul unui adserver comun pentru agentii si clienti. Acest lucru se intampla si in Cehia si Polonia, adserverul agentiilor inserand un cod in codul adserverului fiecarui publisher.

In plus, un adserver comun poate realiza o monitorizare a pietei, lucru foarte important atat pentru clienti. Astfel de cifre sunt mult mai usor de folosit decat estimari pe care le facem acum. O monitorizare a pietei ar incuraja investitiile. In acest moment este greu sa iti faci un plan cu o estimare de piata intre 4,5 si 7 milioane de Euro.

Published by

Vlad

Educatia e cea mai buna investitie.

7 thoughts on “Un singur adserver”

  1. Nu cred ca fiecare agentie ar putea sa isi permita un adserver, dar toate agentiile pot strange fondurile pentru un singur adserver. Cel putin sper sa putem 🙂

  2. ads.statistics.ro este un adserver free testat care face exact ce spune Orlando. Cred ca ar mai trebui ceva optiuni la capitolul rapoarte (cum ar fi printare) si management useri.

  3. Eugen, cred ca ne trebuie o solutie destul de complexa. O solutie free cred ca are sanse mici sa fie acceptata. Avem nevoie de o solutie care sa fie permanent actualizata in functie de toate modificarile sistemelor de operare si ale browser-elor.
    Pe scurt, ne trebuie suport tehnic bun si eventual training. Nu cred ca poate cineva dintr-o agentie sa citeasca codul si sa explice metodologia folosita. Ne trebuie destule detalii despre aplicatie si chiar un audit.
    De altfel, o extensie de planning ar fi bine venita.

  4. Vlad: cu siguranta un adserver free nu are capacitatile cu care noi, cei care lucram deja pe adservere serioase, ne-am obisnuit deja.
    Orlando: mai stii ce conflicte erau intre softure si bbmedia cand puneam cod in cod. Solutia/adserverul trebuie sa rezolve orice fel de conflict.
    Si sa fie si cost effective pentru agentii, care au margini mici, si sa fie si acceptate de publisheri. Ti-ar conveni ca de maine sa primesti coduri de la agentii, in total vreo 5-6 adservre cu care sa trebuiasca sa faci teste de compatibilitate pentru fiecare format mai ciudatel?
    E de discutat.

  5. Doru: tu de partea cui esti? 🙂

    cu siguranta un adserver de agentie e un tool bun, ideea e ca trebuie si implementat (supplieri, clienti, intern).

    Daca vreti sa punem de-un “comitet” stiti unde ma gasiti (nu trebuie neaparat sa fie toate agentiile) dar va zic ca e mai complicat decat pare.

    PS: disclaimer: e posibil sa nu fi ales eu calea usoara, si/sau sa nu am expertiza necesara.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.