Bling Bling Mertz

Ideea unui produs aspirational este de a atrage un target cu un statut social special. In general este vorba de un venit ridicat, dar nu numai. Este vorba si de distinctie, ideea de distanta, de inaccesibilitate, de diferentiere.

O serie de produse de lux se confrunta cu faptul ca o buna parte din clienti lor au venitul ridicat, dar le lipseste detaliul de distinctie. Firma producatoarea nu poate atinge direct acest public pentru a nu ii pierde pe ceilalti. Dar se pierde o piata importanta. Cu ar fi sa aiba Mercedes o astfel de unitate:
Bling Bling Mertz ofera:
– stema aur masiv
– stema platina diametru 30 cm
– stema in forma de trifoi cu patru foi
– fly guy suspensions
si pentru excentricii aspirationali
– statueta Rolls Royce pe soclu de Mercedes

Cred ca un brand aspirational este in mare pericol cand clientii lui incep sa nu mai corespunda imaginii create de ei. Singura solutie e sa tinteasca si mai sus. Sa creeze o diferentiere reala. Pentru segmentul auto, o solutie interesanta a devenit training-ul pentru a putea conduce modelele superlux. Diferentierea incepe sa se faca din ce in ce mai mult si pe alte criterii decat pretul exorbitant.

Published by

Vlad

Educatia e cea mai buna investitie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.